Asystent Cukrzyca.pl

Witajcie
Dużymi krokami zbliżamy się do kolejnych słodkich Świat Bożego Narodzenia. Większości kojarzą się one z stresem, głównie dlatego, że w naszym jadłospisie pojawią się potrawy, których na co dzień, nie mamy w zwyczaju spożywać. Obrazek pysznego dania i zakłopotania o WW, czy WBT, tak naprawdę nie musi spędzać nam snu z powiek. Po pierwsze święta trwają tylko 3 dni i nawet jeżeli przez ten poziomy glikemii będą dalekie od ideału, to w tak krótkim czasie raczej nie nabawimy się późnych powikłań cukrzycowych. Po drugie obecne możliwości pędzą nam z pomocą… W dzisiejszym artykule prezentuję Asystenta Cukrzyca.pl, który może nam pomóc przejść przez święta bezstresowo i z smakiem…


Moje pierwsze święta z cukrzycą wspominam bardzo słodko. Diagnozę usłyszałam z końcem października i od tego momentu nie wzięłam niczego słodkiego do ust. Miałam wtedy tylko 10 lat, więc kiedy już nastał czas Bożego Narodzenia byłam tak złakniona słodyczy, że moja słabość wzięła górę. Zaraz za nią postanowiłam podejść totalnie na luzie do samokontroli. Miało to trwać tylko 3 dni, ale niestety ówczesne metody leczenia były tak rygorystyczne i zniechęcające, że ewidentnie sytuacja mnie przerosła i przedłużyła w czasie o 10 lat…

Dobrze, ze współcześnie diagnoza - cukrzyca nie musi oznaczać rygoru i codziennego ograniczenia... Po 25 latach mojej słodkiej przygody śmiało mogę stwierdzić, że życie z cukrzycą z biegiem czasu staje się coraz prostsze. Oprócz tego, że obecna technologia i systemy monitoringu są wciąż udoskonalane, a my dzięki temu możemy łatwo i szybko oznaczyć glikemii, podejmować natychmiastowo decyzję, a liczenie WW i WBT, które wydaje się skomplikowane na początku, nie musi takim być. 

Dzisiaj każdy posiada telefon komórkowy, a w nim co najmniej kilkanaście aplikacji, które ułatwiają funkcjonowanie, czy dostarczają zwyczajnej rozrywki. Każda ściągnięta aplikacja ma nam po coś służyć. Bez wątpienia nam cukrzykom życie ułatwi taka, która pomoże:
- policzyć wymienniki węglowodanowe i białkowo-tłuszczowe,
- ustalić wartości kalorii w posiłku,
- określić indeks oraz ładunek glikemiczny,
- postępować w przypadku wysokiego poziomu glikemii,
- obliczyć dawki insuliny

Poza tym na początku każdy Cukrzyk ma całą masę pytań na które szuka odpowiedzi. Aplikacja bez wątpienia przeprowadzi Cię przez podstawowe aspekty związane z Twoją chorobą np. pomoże Ci zrozumieć dlaczego chorujesz na cukrzycę, po to, abyś lepiej zrozumiał jej podstawy, a także uwzględnia niezwykle ważny aspekt jakim jest motywacja. 

Google Asystenta uruchomić można po przez Androida, a w przypadku iPhona poprzez AppStore. Komunikowanie jest bardzo prosta. Wystarczy zadać pytanie i odpowiedź pojawia się natychmiast. Dokładną instrukcje krok po kroku znajdziesz: tutaj. Jeżeli natomiast jesteś częstym użytkownikiem Messengera wystarczy, że zajrzysz na facebook: Cukrzyca PL i wciśniesz wyślij wiadomość. W ten sposób otrzymasz zapytanie o interesujące Cię kwestie. 

W mojej opinii Asystent Cukrzyca.pl jest bardzo praktyczny i pomocny w życiu Diabetyka bez względu na posiadany staż chorobowy. Myślę, że powinien być to niezbędnik każdego Diabetyka, zwłaszcza w pierwszych dniach, tygodniach i miesiącach. Najbardziej podoba mi się możliwość skonsultowania wartości WBT produktu, bo to wciąż mój największy problem. Dzięki temu moja pompa i funkcja bolusa złożonego oraz przedłużonego zostaje jeszcze lepiej i przede wszystkim trafniej wykorzystana. Poza tym warte uwagi są aktualności na Cukrzyca.pl, które są bieżące oraz rzetelne i fachowe. Z pełnym przekonaniem mogę Wam polecić Asystenta Cukrzyca.pl, bo to wsparcie z którego warto korzystać, aby żyło się łatwiej i bardziej świadomie. Myślę, ze świąteczny stół to okoliczności w których Cukrzyca.pl powinna być z nami, aby nie musieć stresować się tym, ile co ma?, czy też, czy, aby dobrze obliczyłem dawkę insuliny?, bo im lepsza precyzja tym nasza cukrzyca lepiej wyrównana. W tym miejscu Życzę Wam Pysznych Świat Bożego Narodzenia z cukrzycą na bardzo dobrym poziomie :) 

Komentarze

  1. Pozdrawiam bardzo serdecznie, życzę dużo zdrowia i radości z okazji świąt. Dziękuję za ciekawe dla mnie posty. Staram się stosować Pani rady w codziennym życiu. Powolutku osiągam małe sukcesy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo Dziękuję za miłe słowa wzruszenia i uznania. Bardzo ważne, że własnym doświadczeniem mogę pomagać w codziennych zmaganiach. Ciesze się z Pani sukcesów, tylko droga utarta drobnymi doprowadza do Zwycięstwa. Trzymam Kciuki i życzę Wszystkiego Dobrego!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty